zondag 4 maart 2018

Beautiful

Hallo allemaal
 
 
Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb deze kaart gemaakt aan de hand van het Thema van deze maand
 En dat is de Bingo kaart!
Ik heb het eerste rijtje verticaal gebruikt.
 
 
Bingo kaart
 
 
 
De Digi  My Bestie's heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft Potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt
 
Huid- C170-C550-C180
Haar- C580-C530
Kleding- C210-C260-C350-C480
 
Het Designpapier komt uit een Paperpad van Maja Design.
De stansen zijn van Joy/Noor.
Verder dan nog een kantje, doilly, plakparels, gaasje en bloemen.
 
 Ik hoop dat jullie nog wat inspiratie hebben gekregen, en dat je nog meedoet aan onze Challenge.
Dit kan nog een paar dagen, dus pak je potloden en doe mee!!!
Er is een leuke prijs te winnen
 
 
Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe.
 
Lieve
 


2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie