zondag 2 juli 2017

Appels

Op deze zondag mag ik jullie weer een kaartje laten zien.


Ik heb hiervoor een digi van Beccy's Place gebruikt, hij komt uit de Apple Butter Set.
Het dessinpapier is van StudioLight, de stans van CREAlies en de tekststempel van Noor!Design.


De appels zijn ingekleurd met Faber-Castell Polychromos:

rood 142, 219, 226
groen 168, 171, 205
grijs 231, 271
bruin 180, 187, 189
zwart 199

Je hebt nog 5 dagen om mee te doen met de huidige challenge, thema: Alles Mag.
De enige voorwaarde is dat je project is gekleurd met potloden.
Hier kun je je kaartje linken.



Ik krijg spontaan zin om een appeltaart te gaan bakken,
hoe zou dat toch komen...?

groetjes en houdoe,
  


5 opmerkingen:

  1. Je zou zo in die appeltjes bijten ;) Zo levensecht ingekleurd. Mooi gemaakt Petra.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart en leuke combi met papier en stempelts.
    Geweldig mooi ingekleurd...moet ik nog lang oefenen zie ik wel ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend gedaan Petra! Je krijgt niet alleen zin in appeltaart, maar ook zin om in zo'n appel te bijten :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaart is erg mooi. Lekkere appels. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de appels prachtig gekleurd! Net echt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie