zondag 14 mei 2017

Bloemen/ Vlinders

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.
En hoe kan het ook anders op moederdag een kaart met
 Bloemen/ Vlinders
Tevens is dit ook ons Thema voor deze maand.


De stempel die ik gebruikt heb is van Vilda Stamps en is ingekleurd met Derwent Coloursoft.

Voor de liefhebbers volgen hier de kleurnummers:

Tulpen: C180-C200-C280-C020-C030-C040
Bladeren: C460-C480-C420-C400
Vaas: C350-C360-C390-C280

Het Design papier is van Joy/ Noor
Verder heb ik nog verschillende merken stansen gebruikt.

Ik hoop dat ik jullie met dit kaartje weer wat inspiratie heb gegeven.
En dat jullie gezellig met onze Challenge mee doen!
Dit kan t/m 7 juni 23.55uur.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zondag




3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje! Prachtig in de naturel kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Joukje! Leuk zoals je het thema van de challenge erin verwerkt hebt!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart in deze zachte tinten.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie