donderdag 2 maart 2017

Zonnebloem

Hallo allemaal

Vandaag wil ik zorgen voor wat zomerse sferen. Ik was onlangs mijn hobbykamer aan het opruimen en kwam daar deze leuke stempel van Tina Wenke tegen. Deze stempel heet Mouse with sunflower.




Ik ben nadat ik de stempel vond ook eens goed tussen mijn designpapier gaan kijken naar iets wat hetzelfde zomerse bloemen gevoel opriep. Het papier wat ik vond was van Bo Bunny.

Ik begon met een witte basiskaart van 14,5 x 14,5 cm. Hierop kwam okergeel cardstock van 14 x 14 cm. Vervolgens het designpapier. De kleinere stukjes designpapier en de stempel matte ik op hetzelfde okergele cardstock. Om het scherpe van de kleur er wat af te halen heb ik alle randen van zowel het cardstock als het designpapier even aangezet met distressinkt vintage photo.

De stempel heb ik ingekleurd met faber castell polychromos potloden.

De gebruikte kleuren zijn:
Zonnebloem: 106, 109, 183 en voor het hart 183, 268, 179, 176 
Muis: 187, 179, 280, 181, 189, 272
Shirt en vlinder: 154, 156, 158
Bladeren, stengel en grond: 170, 168, 167
Bijen: 108, 199



De bloem is gemaakt van hetzelfde okergele cardstock met een stans van Elizabeth Craft. Een plakpareltje is als hart gebruikt. De bladeren heb ik gemaakt met een stans van Cheery Lynn. Als laatste nog een ticketstempel van Whimsy. De honingraatjes zijn met een stans van Crealies gemaakt.

Ik heb benieuwd wat jullie ervan vinden. Mochten er vragen of opmerkingen zijn, meld ze dan hieronder in een reactie.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Aartje,
    Nou was het maar alvast zomer. Ik ben het zo zat de wind ende regen. Je kaart fleurt mij tenminste wel op.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh... supervrolijk!! Hier word je toch helemaal blij van!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een GAAF kaartje heb je gemaakt Aartje....leuke kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooie en frisse kaart. De kleuren doen het echt wel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaart.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke zonnige kaart Aartje..... prachtige kleurtjes en wat heb je het muisje met bloem schitterend ingekleurd! Top!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie