maandag 12 december 2016

Walking in a winter wonderland.

Hallo allemaal,

Het is natuurlijk December en dan mag een kerstkaart niet ontbreken, dit keer eens een roze variant. Voor deze kerstkaart heb ik de schattige digi van Mo Manning - Igloo gebruikt. Verder verschillende Joy!crafts producten erop verwerkt.


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid en binnenkant oren sledehond: 132 - 189.
Hond: 231 - 234 - 235 - 199.
Gedeelte jas: C190 - C210.
Iglo en alles eromheen: C310.
Bont: 231.


Denken jullie nog aan onze Challenge, er is een mooie prijs van The Paper Shelter te winnen.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kerstkaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Astrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Astrid! En wat een leuk modeltje.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een super lieve kaart Astrid, helemaal mijn kleur.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleurencombinatie Astrid! Top!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie