zaterdag 24 december 2016

Pinguins

hallo allemaal,

Morgen is het kerst en vandaag heb ik nog een laatste kerstkaartje voor jullie.

Ik heb gebruik gemaakt van een afbeelding van Di's Digi Stamps.

(helaas lukt het met dit donkere weer niet goed om een mooie foto te maken)

Ik heb deze leuke stempel gecombineerd met het papier van Dovecrafts "winterblooms". Het papier is in echte klassieke kerstkleuren.

Ik heb de stempel gekleurd met faber castell polychromos potloden
De gebruikte kleuren zijn:
Bomen: 278, 267, 174, 172
Pinquins: 234, 235, 199 
boomstammen: 179, 178, 177
sjaal/muts: 193, 255
kerstballen: 193, 126
snavels/pootjes: 115, 111
Ster: 268

De buikjes van de pinguins en de sneeuwgrond heb ik gekleurd met kleur 270 en 271. Dit haalt net het witte weg zonder heel veel kleur achter te laten. Ik vind dat wel een mooi effect geven.

De kaart is afgemaakt met een pinquin en ijspegelstans van Joy en wat bloemen gecombineerd met een stans van Marianne Design.

Ik wens iedereen fijne feestdagen.

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Aartje!
    Schitterend ingekleurd en wat gaaf afgewerkt!
    Blijft leuk die traditionele kerstkleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie