zaterdag 9 april 2016

Lente /Pasen

Hallo lieve lezers

Vandaag is het mijn beurt om hier weer een kaartje te plaatsen.
Het is een Lente/ Paas kaart die ik laatst gemaakt heb.


De label vorm is een mal van Dutch Doobadoo.
Het Design papier is van Noor Design.

De Digi is van Bestie's en is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Voor de liefhebber hier onder een lijstje met de 
kleur nummers die ik heb gebruikt:

C170-C550-C180-C010-C050-C580-C530-C600-C230-C210-
C220-C280-C360-C670-C440-C480-C430-C450

Ik wens jullie allemaal een fijn weekend
Lieve groetjes Joukje

4 opmerkingen:

  1. Kei leuk kaartje!!!
    Het afdrukje is zó scheetig.
    Ik ben echt helemaal fan van de paaseitjes onder je afdrukje.
    Heb je die zelf gemaakt?

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja Renate deze paaseitjes heb ik zelf gemaakt!
    Eerst de eitjes geknipt en daarna een soort web lint er op geplakt.

    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Joukje! Prachtige details weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie