donderdag 3 maart 2016

Amazing!

Goede morgen allemaal!

Onlangs was ik een beetje aan het rommelen tussen mijn stempels en kwam ik deze schattige stempel van Nellie Snellen tegen. Het is al een oudje, maar ik blijf het een leuke stempel vinden. Zeker in combinatie met de tekstdigi van Create with TLC.


De afbeelding heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden en uitgestanst met een stans van MFT. De achtergrond heb ik bewerkt met een roze Molotow marker. Ook de achtergrondpapiertjes heb ik met een stans van MFT gestanst.
Het desinpapier komt uit een oude paperpad van BoBunny. De tekstdigi van TLC heb ik geladen in de software van de Cameo en daarna uitgesneden.
De bloemen zijn van Prima Marketing en de takken zijn gemaakt met een stans van Nellie Snellen. De bloesems zijn van ?? en bewerkt met een Perlen Pen. De brads zijn van Whiff of Joy. 

Als ik alles zo nalees kon deze kaart heel goed 'goud van oud' heten, want behalve de MFT stansen is al het gebruikte materiaal zeker 3 jaar oud.... en toch nog zeer bruikbaar *grijns*.

Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
* haar: 179-178-280
* huid: 132-189-190
* vleugels: 172
* jurk: 129-124 en 170
* schoenen: 170-124-280
* kikker: 170-124
* bloem: 107-124-170

Ik ben benieuwd wat jullie van dit 'oudje' vinden...
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en heel graag tot een volgende keer.
xxAngela

1 opmerking:

  1. Nou Angela dit oudje is prachtig. Super leuke kaart.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie