donderdag 25 februari 2016

Wishing your Tons of Fun

Hallo lieve blog vriendin,

Vandaag heb ik een kaart voor jullie met de lieftallige olifantjes van MFT.
Gekleurd met Faber Castell Potloden.
Eigenlijk zou deze kaart gisteren online moeten komen,
helaas lig ik al een ruime week plat, geveld door de griep.
Eerst onze oudste dochter toen de jongste, vreesde al met grote vrezen
dat ik niet gespaard zou blijven. 


De olifantjes had ik op onze wekelijkse kleur avond al gekleurd,
alleen de kaart moest nog gemaakt worden, denk wel dat dit de langste kaart
ooit is geworden. Ben er ruim 3 dagen mee bezig geweest.

Wat maakt de kaart nou zo bijzonder, het schudboxje aan de voorkant.
(de 3 dagen kwam echt door de griep)

Uit een stuk basis Cardstock heb ik een basis kaart gesneden van 30x10cm
en dit dubbelgevouwen.
Met een grote Peek a Boo stans van My Favorite Things heb ik aan de bovenkant
van de kaart gestansd.
Aan de binnenkant heb ik uit een paperpad ook van MFT een strook gesneden
van 9.5x14.5cm en opgeplakt.

Voor de voorkant heb ik uit een 2e paperpad een strook gesneden van 9.5x14.5cm
en hier een circel uitgestansd die net even groter is als de Peek a Boo stans.
Dit opgeplakt.
Met een circel stans uit Mica 2 circels gestansd
Met 3 kit een rand rond de circel gemaakt, hier 
schud materiaal zoals lovertjes, glitters en kraaltjes gelegd en de 2e circel er op geplakt.
Deze shakerbox aan de binnenkant van de kaart geplakt tegen de voorkant aan.
zo blijft het ruitjes papier vrij voor tekst.

De Olifantjes gekleurd met Faber Castel Potloden
Grijs: 272 274 175
Roze: 189 132 190
Ballom: 124 217 129

De olifantjes uitgeknipt en opgeplakt met lijm en 3d foam tape.
Afgewerkt met roosjes en blaadjes. 
De tekst gestempeld met memento inkt.

Ben weer erg benieuwd wat jullie van de kaart vinden. 
Dank je voor het achterlaten van je reactie. 


2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie