maandag 22 februari 2016

made with love



Hallo lieve bloggers,

Vandaag is het mij beurt om een berichtje te plaatsen.
Valentijnsdag is al weer een aantal dagen voorbij, maar ik wil jullie toch niet mijn kaartje wat ik daarvoor gemaakt heb onthouden
Het is gemaakt met een digi Bundle of hearts van Crafty Sentiment design.
Onze sponsor van deze maand.
Ik heb hem ingekleurd met mijn derwent soft potloden.

   
Ik hoop dat  jullie allemaal ook een mooie kaart hebben ontvangen van jullie valentijn , of zelf gemaakt voor je valentijn natuurlijk



Bedankt voor het langskomen en tot een volgende keer.
En denken jullie nog aan de challenge van deze maand?
Je kunt hierbij 3 digi's winnen van crafty sentiments designs

liefs Annemarie

2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie