vrijdag 22 januari 2016

Speciaal voor jou!

Goede morgen allemaal!
Gezellig dat jullie weer een bezoekje brengen aan ons blog.
Vandaag mag ik jullie weer een kaart voorschotelen en deze keer heb ik gekozen voor een kinderkaart.


Ik heb een digi gebruikt van de sponsor van onze lopende challenge Digital Delights (Shamrock Pat) en ingekleurd met Faber Castell. Daarna heb ik de afbeelding gestanst met een stans uit de BluePrints serie 13 van MFT. Ook de tekst, fishtails (onder en boven) en de pijlen zijn gestanst met stansen uit deze serie. Zowel de afbeelding als de tekst heb ik bewerkt met PanPastels. Het designpapier komt uit een paperpad van ScrapBerry's - Happy Birthday.

Voor de liefhebber hier nog even de kleurnummers:
- huid: 130-189-131
- haar: 180-178
- blauw: 247-181
- groen: 267-181
- rood: 223 - 217
- geel: 108-111

Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!
Mochten jullie de digi's van Wendy van Digital Delights ook zo leuk vinden, doe dan gezellig mee met
onze 'Nieuw Begin' challenge
en maak kans op een aantal van deze grappige digi's.
Meedoen kan nog tot en met 7 februari a.s.

xxAngela 

1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie