zaterdag 30 januari 2016

Parapluutje voor de zon

Goede morgen allemaal,

Vandaag heb ik weer de eer om hier bij Kleuren met Potloden een inspiratiekaartje te plaatsen.
Een fleurig kaartje, gemaakt met een digital stamp uit Beccy's Place store.


Deze stempel "Bullion Roses" heb ik met Faber Castell polychromos ingekleurd.
Rozen en lint: 129 - Andere bloemen: 146 en 120 - Blaadjes: 166 en 266 - Paraplu: 156 en 273(grijs)

Het frame is gemaakt met CR1248 Craftables van Marianne Design.
Bloemetjes zijn gemaakt met:
Roze: ponsjes FLP028 en FLP27 van Nellie Snellen
Lila: komen uit de set 6002/0257 cutting & embossing (Noor Design) van Joy Crafts
Groene blaadjes: ponsje FLP031 van Nellie Snellen
De 2 vlindertjes gemaakt met een klein oud ponsje.

Verder gebruikte ik nog een randpons, plakparels, een tekststempel en scrappapier van Boekenvoordeel.


Ik wil jullie nog even aan herinneren dat je nog tot 7 februari kan deelnemen aan onze challenge bij Kleuren met Potloden, thema"Nieuw begin" met als sponsor Digital Delights.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, ook zo mooie kleuren en stempel, super leuk.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Carla, een prachtige digi, mooi ingekleurd en heel mooi DP!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje is het weer geworden Carla.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een dot van een kaart Carla.... prachtige frisse kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie