zaterdag 26 december 2015

Muisjes

Hallo dames, 
heel gezellig dat jullie op deze 2e Kerstdag toch even een kijkje op ons blog komen nemen.

Vandaag mag ik weer een kaartje plaatsen, en het is hoe kan het ook anders een kerstkaartje. 





De stempel is een house-mouse. Een kleine foutje bij het uitzoeken hiervan had ik wel gemaakt, want ik dacht dat het een bessenkrans was wat om de muisjes heen is getekend. Het bleken echter hazelnootjes te zijn. Geen nood hoor, ik heb ze als bessen ingekleurd voor de kerst.

Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.

Muizen 179-132-130
Takjes 280-182-179
Bladeren 172-173
Bessen 225-219
Schaduw 246-152-145

Denken jullie ook nog aan onze lopende challenge “Anything goes”, jullie kunnen hier nog tot 9 jan. aan deelnemen.

Geniet nog van deze 2e Kerstdag dames.
Lieve groetjes Wilma

3 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje Wilma, nog een fijne 2e kerstdag...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke oplossing Wilma van de nootjes naar de besjes. Leuke kaart weer.
    Lieve groet,
    Petra en nog een fijne 2e kerstdag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig lief kaartje Wilma! Leuke stempel heb je gebruikt en het notenprobleempje prachtig opgelost; top!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie