zondag 6 december 2015

Fijne Kerst

Goedemorgen  lieve volgers

Het is weer mijn beurt om hier een kaart te laten zien.
Vandaag heb ik een kerstkaart voor jullie.


Het magnolia afdrukje is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
De volgende kleurnummers heb ik gebruikt:
Huid-C170-C550-C180
Haar-C580-C530-C600
Kleding-C130-C160
De bondrand van de muts is gemaakt met Fun Flock van Stampendous.

Het Designpapier wat ik heb gebruikt is van Maja- It's Christmas Time.
Stansen zijn van: Noor- Marianne design 
en de tekst stans is van crealies.
Nog een stukje kant en een paar sterren zo is de kaart wel compleet.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden!
Hebben jullie al meegedaan aan onze challenge?
Het kan nog!!
Tot morgen 7 december 23.55 uur.

Lieve groetjes Joukje

2 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart Joukje ! Mooie layout en kleuren prachtig gecombineerd! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedan weer Joukje, een topkaartje met een mooi en lief Tildaatje. Mooi ingekleurd weer !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie