dinsdag 14 juli 2015

Lekker veel roze


Hallo lieve bloggers,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien, soms maak ik een aantal kaarten in opdracht van een winkelier en dit is er een van. Dit is af en toe wel lastig want je krijgt papier stansen en stempel toegestuurd en daar moet je dan wat mee maken, het zijn  natuurlijk niet altijd de dingen die je zelf uitgezocht zou hebben.
Gelukkig vond ik het bij deze kaart niet zo moeilijk en was er dan ook snel uit wat voor kaart het zou worden. Ben helemaal in het roze blijven hangen maar het is een fris kaartje geworden zo.


Het afdrukje is een stempel van Nellie Snellen "Flower FLO006" deze is ingekleurd met Faber-Castell potloden.

Gebruikte kleuren kleuren zijn :

Groen : 175 - 165 - 276 - 167 - 170 - 166
Bloemen : 119 - 128 - 125 - 194
Paars : 158 - 249

Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.


3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Ik hou van bloemen, vlinders én van roze sus echt een kaart naar mijn hart ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige vrolijke kaart Wenda, mooi gekleurd en prachtige vlinders, alles past zo mooi bij elkaar, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Wenda!! Heel mooi geheel!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie