dinsdag 28 juli 2015

Girl

Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om een kaartje te laten zien.
Deze baby-kaart wil ik graag met jullie delen.


Paars/Lila is helemaal mijn kleur.
 De mal van DDBD en ook het Magnolia stempeltje vind ik geweldig om te gebruiken.
En het inkleuren met Derwent Coloursoft.

Dus zoals jullie wel begrijpen helemaal mijn ding!!
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Hier komen nog even de kleurnummers: 

Baby: C170-C550
Ooievaar: C670-C650-C090
Luier en Strik: C260
Gras: C460-C400-C480-C450

Vergeten jullie niet mee te doen aan de Challenge?
Dit kan nog t/m 7 augustus.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag.

Lieve groetjes Joukje






2 opmerkingen:

  1. Prachtige babykaart Joukje, mooi model!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart weer Joukje!!
    Prachtige kleuren en een enig modelletje!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie