maandag 6 juli 2015

Geboorte

Goedemorgen allemaal

Vandaag heb ik weer een geboortekaartje om aan jullie te laten zien.
Deze kaart heb ik gemaakt voor de ouders van kleine Noah.


Het model van de Zuigfles-kaart is gemaakt met een Card Art van Dutch Doobadoo.
De prachtige hartjes stans is van NOOR.
Ik heb voor de naam houten letters gebruikt.
Verder wat sterretjes, bakers twine, bloemen en parels
De stempel is van Mo Manning en heb ik ingekleurd met 
Derwent Coloursoft potloden.
De volgende kleuren heb ik gebruikt:

Huid: C170-C550-C180-C130
Kleding: C340-C360-C390-C480-C450-C530-C580
Schaduw: C670

Ik hoop dat jullie deze kaart leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje



4 opmerkingen:

  1. Zoooo leuk! Prachtig gemaakt. Jeetje wat een inspiratie op dit blog ;D Ik kijk mijn ogen uit zeg. Ik ben volger geworden en kom zeker vaker terug. Heb nog heeeeel veel te leren ;)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje is het geworden Joukje, schitterend.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart Joukje.... heel leuk modelletje en weer prachtig afgewerkt!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie