donderdag 26 maart 2015

Ppinky Doll

Hallo Bloggertjes
Vandaag is het weer mijn beurd om jullie een kaartje te tonen.
Ik heb deze keer gekozen voor een digistempel van Ppinky Dolls.
Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos


Dit zijn de kleuren die ik heb gebruikt;
131 - 132 - 141 - 161 - 169 - 177 - 178 -
De kaartvorm is een Dutch doobadoo Shape art.
De bloemen linksboven en de vlinder zijn gemaakt met Molds mallen van Modge Pod en klei van Martha Steward
Het designpapier is van Joy! Crafts; Floral Paper bloc
Jullie kunnen ook nog altijd meedoen met onze maandelijkse challenge, het thema is voorjaar en je kan nog meedoen tot en met 9 april
Ik hoop dat dit kaartje jullie weer wat inspiratie geven.
Verder wil ik jullie nog bedanken voor jullie bezoekje en de fijne reacties
Groetjes
Nadia
x


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie