donderdag 12 maart 2015

Gefeliciteerd.

Goede morgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de lieve stempel van Joy!crafts, die nog niet zo lang geleden is uitgekomen. Voor de cadeautjes en vlinder heb ik het Fabric A4 Papierset gepakt. Deze kan je met een schuurblok mooi opschuren, zodat je er een mooi resultaat mee krijgt.


Ik heb de stempelafdruk ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 131 - 192.
Deel jurk, feestmuts (paars): 138 - C680.
Deel jurk, feestmuts, bloemen (roze): 129 - 123.
Deel jurk feestmuts, sokken (groen): 170.
Haar en schoenen: 283 - 280 - 177.
Hart bloem: 107.

Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden!!! Verder wens ik jullie allemaal een fijne dag. Dank jullie wel voor het langskomen en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan....een prima kaartje Astrid.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem prachtig geworden
    de kaart maar ook de stempel

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Astrid
    ik vind je kaart erg mooi gemaakt prachtig gekleurd,en een fraaie stempel.maar ik was op het blog aan het rond kijken en kwam bij jou uit en zag dat je met twee soorten potloden gekleurd hebt. omdat ik zelf kleur met derwent en terpentin maar ook aan het denken ben om ,over te gaan naar faber castel welke is dan goed mee te werken met de polychromos of de durer.
    misschien weet jij me dat te vertellen alvast bedankt.
    Groetjes mia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie