donderdag 16 oktober 2014

Shave the World.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met de digi van The Stamping Chef - Shave the world. Vind het een hele leuke digi en heb hier de mooie spiegel en make-up set van Joy!crafts bij gebruikt. In de hoek heb ik een gedeelte (de bloemen) van een mal van Joy!crafts gebruikt om te borduren. 


Ik heb de digi ingekleurd met Faber Castell Polychromos en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Handdoeken: 129 - 125 - C680.
Haar, ogen en wenkbrauwen: 283 - 280.
Scheermesje: 231 - 232 - 199.
Scheerschuim: 231.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik wens jullie allemaal een fijne dag en graag tot de volgende keer.

Lieve groetjes, Astrid.

3 opmerkingen:

  1. prachtig kaartje met die leuke borduur bloemen er bij mooi gekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig kaartje, mooie gekleurd en leuke details.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie