donderdag 26 juni 2014

Beterschap


Hallo creatieve meiden,

Het is weer mijn beurt om jullie vandaag een kaartje te laten zien en het is een beterschap's kaartje geworden met een digi van Kenny K. zijn van die geweldige afdrukjes voor mannen kaarten. Het papier komt uit en blokje van "Authentique" van de serie "Abroad".


Het het afdrukje gekleurd met Faber- Castell potloden en de randen zijn met rode memento beïnkt.


Het is een kaart voor een man en dan vind ik bloemen op de kaart toch niet zo leuk, nou het ik er een fles gestempeld met een tekst er in (zitten verschillende teksten bij) van een sheet van "De stempel winkel" hebben ze ook van zulke aparte stempels. Als laatste heb ik een ticket gestempeld met de losse tekst beterschap er in en deze komen van een sheet van "Lydia Boode", het zijn hele handzame (meerdere) tickets met ook weer verschillende tekstjes die er weer precies in passen.

Heb dus gekleurd met Faber-Castell potloden en de nummers zijn : 

 Huid : 132 - 198 - 131
Haar : 102 - 133 - 186 - 185 - 283 - 280
Wit : 232 - 230
Zwart : 199 - 135 - 233
Rood : 118 - 223 - 225

Hoop dat ik jullie vandaag toch weer een  beetje heb kunnen inspireren en geniet allemaal van de dag.


3 opmerkingen:

  1. ik vind het een supermooie mannenkaart geworden, als ze daar niet beter van worden, weet ik het niet meer... hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt! Bij een mannen kaart denken we al snel dat ie stoer moet zijn, maar zo'n ondeugend kaartje kan natuurlijk ook.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig mannen kaartje met die ondeugende zuster er bij hihi

    mooi ingekleurd

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie