donderdag 16 januari 2014

Nieuwjaarskaart.

Hallo allemaal,

Dit keer laat ik jullie nog een nieuwjaarskaart zien. Heb de kleuren mint groen gebruikt. Alles heb ik beïnkt met Distress Ink Walnut Stain. Met de naaimachine heb ik weer eens stikrandjes erop gezet. 


De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Jurk en haarklem: C390.
Haar, sterren: C560 - C590 - C600.
Shaduw: 272 - 273.

Weer bedankt voor het langskomen en graag tot de volgende keer!

Lieve Groetjes, Astrid.

3 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart en vooral de zachte kleuren
    Gr Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een prachtig kaartje met een mooi afdrukje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi kaartje in die kleur groen

    en deze tilda heb ik ook laast gekocht voor zoveel doeleinden te gebruiken

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie