donderdag 30 januari 2014

Scrap Agenda

Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om wat op het blog  te plaatsen .
Deze keer iets wat ik al eerder heb gemaakt, maar hier aan jullie  nog niet heb laten zien.


Ik heb mijn agenda waar al mijn DT-opdrachten in staan bescapt,
(wat eigenlijk een raar woord...hé)
Maar ik kan er geen ander voor vinden.
Het stempeltje vond ik wel toepasselijk, en is  ingekleurd met Derwent.
 Het papier is van Maja.
Vlinders mochten ook niet ontbreken.
Trouwens de (school) agenda  heb ik gekocht bij de Hema.
Hij was van kraft met zwarte bloemetjes, dacht dat de bloemetjes met het inkten wel weg te werken was ...maar niet dus!
Heb toen eerst een omslag gemaakt van kraft, en daarna kon ik verder werken.

Jammer genoeg ben ik mijn briefje kwijt met de kleur nummers.
Tegenwoordig schrijf ik ze dus ook op in de agenda!!
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden.

Lieve groetjes Joukje

6 opmerkingen:

  1. Hoi Joukje,

    Je hebt me op een idee gebracht. Ik denk dat ik zoiets ga maken voor mijn moeders verjaardag. In plaats van een agenda een a5 notitieboekje. Dus opzoek naar een notitieboekje. Ik heb nog 3 weken dus komt wel goed hoop ik, anders krijgt ze hem een paar dagen later! Hoe heb jij de kraftpapier erop vast gemaakt, als ik vragen mag? Boekbindlijm/alleslijm. Hoor het graag van je.
    Saskia Pullen saskia's creations.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft ook gewoon leuk, zo'n gepimpt notitieboekje of een agenda. Leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o mooi hoor dit gepimpte agenda

    ik doe dat ook altijd staat zo mooi en je hebt er zelf ook wat aan

    prachtig ingekleurd en bewerkt met de vlinders etc

    mooi scrap papier er op

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie