dinsdag 26 november 2013

Little Elf Kit.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om een kaart te laten zien. Ik heb de digi van Mo Manning - Little Elf Kit gebruikt. Vind het zo'n lieverdje. Ook dit keer heb ik weer de Martha Stewart klei gebruikt. Ik vond het ook wel leuk om de sterren erbij te verwerken, omdat Little Elf Kit het zelf ook in z'n handen heeft en zo lijken het net vallende sterren. Dan mag je een wens doen, toch!!! Ik heb het al gedaan!!!!! Ook heb ik weer een keertje de Frantage wit gebruikt. Vond dat wel leuk hierbij.


De digi heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden en Derwent Coloursoft potloden:

Huid: 132 - 189 - 191.
Haar - broek: 179 - 176 - 177.
Muts - schoenen - bovenstuk: 217 - C680.
Alles eromheen: C390.
Ster: C360.

Bij deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:

Mo Manning - Little Elf Kit.
Sissic Doily & Doily Border (658947) Thinlits.
Marhta Stewart Silicone Mold Decorative design.
Marhta Stewart lichtgewicht klei.
Scrappapier Echo park - Wintertime.
Tekststempel Nicole Verkooijen.
Distress Ink Walnut Stain.
Spellbinders rond.
Stickles Star Dust.
Kant en plakparels.
Frantage wit.

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met dit kaartje. Denken jullie nog aan de Challenge - Witerse sferen.  Je kan meedoen tot 9 December.

Fijne dag gewenst!!!

Liever groetjes, Astrid.

3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie