zondag 24 november 2013

Butterfly Kisses...

Goede morgen allemaal...
Het is vandaag weer mijn beurt om jullie wat inspiratie te geven. Ik heb dit keer gekozen voor een stempel van Morehead, nl. Butterfly. Deze stempel heb ik jaren geleden gekocht bij HobbyVision en was mijn 1e clearstamp. Eenmaal thuis ontdekte ik dat het toch wel een héél gedetailleerde stempel was....dat was toentertijd een uitdaging die een stap te ver was. Inmiddels heb ik wat meer 'kleurervaring' en ben afgelopen week de uitdaging aangegaan met het onderstaande resultaat.
 Gebruikte materialen:
stempel: Morehead - Butterfly
tekstdigi: Create with TLC
kleurmedium: Prisma Premier 
cardstock: PapiColor - 45 olijfgroen
designpapier: Basic Grey - Wassail
takjes: Marianne Design LR0227 Anja's Leaves 2
alle randen zijn gewerkt met DistressInk - ForestMoss
plakparels-roosjes-hoekembellishment komen uit mijn voorraaddoos
Butterfly heb ik met de volgende kleurnummers ingekleurd:
huid: 927-939
haar: 1084-941
vleugels en lendedoek: 1050
vlinder: 1020-1084
bladeren: 988-1090
bloemen: 923-937-1095-942-1034

Hopelijk heb ik jullie een beetje kunnen inspireren....
Denken jullie nog aan de lopende challenge 'Winterse Sferen' ?? De challenge is terug te vinden onder de tab 'Challenge'  bovenaan het blog. Jullie kunnen nog meedoen tot en met 9 december; we zijn zeer benieuwd naar jullie inzendingen.... veel succes!!!

Een hele fijne zondag gewenst....
groetjes Angela

4 opmerkingen:

  1. dat is dan prachtig gelukt met dit stempeltje meid

    super mooi ingekleurd

    en mooi kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gekleurd, dank je voor de inspiratie ik heb dit stempeltje ook nog liggen...hihi, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaart weer!!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw!!! Super mooie kaart!! Erg warme kleuren die je gebruikte..

    Liefs

    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie