zaterdag 10 augustus 2013

Challenge augustus - Anything Goes


Goedemiddag lieve lezers,

We kunnen hier achter de schermen wel merken dat
we te maken hebben met de vakantie.
Hier en daar een miscommunicatie maar ik denk dat alles wel goed zal gaan komen. 

We starten toch met een nieuwe challenge 
Met als thema Anything Goes....

Alles mag in deze challenge, zolang je maar met potlood gekleurd hebt.

De winnaar van het geboorte kaartje is 

Nellie,

nr 10.

zij heeft voor ons deze kaart gemaakt


Nellie gefeliciteerd,
Als je ons een email stuurt met hierin je adres gegevens en de 3 potloden van je keuze
zorgen we ervoor dat ze je kant op komen. 

Dan nu de kaarten van het Team 
met als Thema Anything Goes

Jenine:

Dina

Angela


Deze maand hebben we voor jullie deze geweldige rubber stempel van
Saturated Canary.
Beschikbaar gesteld door HobbyVision.



Ook deze maand kijken we weer uit naar jullie creaties.
Met excuus voor de eventuele ontstane verwarring rondom de challenge
deze maand.
Het DT Team Kleuren met Potloden

9 opmerkingen:

  1. Super leuk dat ik gewonnen heb!! Mijn mailtje met gegevens komt eraan!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende voorbeeld kaarten !

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd! Nellie.
    mooie kaarten vanuit het team! prachtig.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. nog even een klein vraagje....volgens mij heb ik dit al een keer eerder gevraagd....hoe vaak mag je meedoen??
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeleciteerd nellie

    hele mooie kaatjes weer van DT team

    mijn chanlenge kaartje komt er aan heb ik vandaag pas gemaakt

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Het was weer heel leuk om mee te doen.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    doe graag mee en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke opdracht waar je alle kanten mee op kunt!! Ik doe weer mee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. is er nog niks bekend over deze chalenge ik zie niks staan namelijk

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie