vrijdag 24 mei 2013

Kraft

Goedemorgen
 
Vandaag is het mijn beurt om jullie weer een kaartje te laten zien.
Omdat het thema voor de challenge van deze maand
Kleuren op KRAFT is
Heb ik ook nog een Tag gemaakt,
om jullie nog een beetje inspiratie te geven om mee te doen deze maand.
Dit kan tot 8juni 24.00 uur
 
 
Mijn stempelafdrukje heb ik ingekleurd met Derwent Coulorsoft.
Eerst helemaal ingekleurd met wit.
Daarna met:
Huid:C180-C550-C200
Haar:C580-C050-C530-C600
Jurk:C190-C200-C180-C150
Schoenen:C530
Bloem:C460-C400-C200-C150
Schaduw:C720
 
 
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.
 
Liefs Joukje

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Joukje, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart en het papier wat je gebruikt hebt is ook al zo mooi, warme kleuren gebruikt.
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende tag Joukje!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi joukje

    deze prachtige tag die je hebt gemaakt

    mooie kleuren gebruikt mooie details

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh this is fabulous! Happy Weekend. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie