vrijdag 5 april 2013

Hugs & Kisses

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer eens wat te laten zien .... ik moest me er echt toe dwingen, maar gelukkig heb ik van iemand een 'potje met zin' gekregen en wonder boven wonder ben ik weer gaan kleuren!
Ik weet niet wat het is ... ik wil wel, maar kan me er helemaal niet toe zetten.
Zou het aan het weer liggen??

Ik heb gekleurd met een combinatie van Faber Castells en Prisma potloden ... ik gebruik eigenlijk altijd alles door elkaar!
Ook Derwent is prima te combineren met de andere potloden, alleen moet je dan eerst Derwent gebruiken en dan Fabers of Prisma's omdat deze anders niet 'pakken' op de 'vettere'  ondergrond.

Natuurlijk kreeg ik helemaal zin toen ik het prachtige nieuwe Maja-papier zag ... doet je verlangen naar het voorjaar!

Bij mijn vorige kaartje vroeg Miriam (sorry kon geen e-mail vinden om te antwoorden) hoe ik schaduwen maak op mijn afdrukje ... dat doe ik met Chalk of met Pan Pastells, die zijn n.l. heel mooi 'poederig' en kan je eenvoudig over elkaar heen gebruiken.

Ik hoop dat jullie ook weer wat inspiratie krijgen ...

Een fijne dag,
Christa



9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Christa!!
    Mooie zachte kleurtje en een geweldig mooie bloementoef! Geniet van je weekend, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Christa, erg mooi bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Christa, ik las net iets over dit blog, ben gelijk komen kijken en ook maar aangemeld als volger, sinds kort kleur ik ook met faber castell potloden, naast allerlei andere kleurtechnieken en vind het erg leuk, ik denk dat ik hier mijn draai wel kan vinden, groetjes en tot de volgende keer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat een prachtig kaartje is dit geworden met het maja papier er bij super mooi ingekleurd

    en ja we hebben allemaal mooi weer nodig

    gr roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wowww Chris, wat een ontzettend gaaf kaartje.
    Schitterend papier en geweldig ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart!
    Het is een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een prachtig gekleurd plaatje op een hele mooie kaart Christa,fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart en heel mooi ingekleurd! Uiteraard is dit een heel mooi blog als je o.a. met potloden kleurt maar tot nu toe zien we alleen ingekleurde voorbeelden, komen er ook nog tutorials of filmpjes zodat we er ook van kunnen leren?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie