woensdag 3 april 2013

Baby Wishes

Hallo allemaal

Vandaag is het mijn beurt om jullie weer een kaartje te laten zien.
Deze heb ik gemaakt voor onze dochter en schoonzoon,
voor de geboorte van onze kleinzoon Wietse.
Ik had hem in de mand met cadeautjes gestopt.
 


De binnenkant laat ik jullie niet zien, omdat ik er een persoonlijke
wens voor het hele gezinnetje in heb geschreven.

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen:
Vorm van de kaart - gevonden op internet, ik weet alleen niet meer waar.
                                                  Cardstok: kraft, creme en licht blauw 
Design Papier: Maja Design- Vintage Summer
Stempeltje: Magnolia -Prince&princess
Tekststempel: Three bugs in a rug
Stansen: Noor Design- 6002/0147 en 6002/0135,Spellbinders,
Marianne design LR0157, Magnolia- Swirl en vlaggetjes,
Tim Holtz-letters en bloemen
Pons: Floral punch voor de blaadjes
Tag in a Bag
Paper Lace Doilies
Lint
  
Gebruikte kleuren van Derwent colorsoft zijn:
Huid- C560-C550-C180
Haar-C530-C600
Kleding-C360
Kroontje en sterren-C050
Schaduw-C670

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart weer wat inspiratie kan geven!
Liefs Joukje

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Joukje!!
    Je hebt de kleine uk prachtig ingekleurd, schitterende details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaar,leuke vorm en mooi ingekleurd.Lekker feestelijk met die vlaggenlijn,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldschone baby kaart prachtig met die mallen
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd nog dan en de kaart is schitterend. Wat een mooie mallen heb je gebruikt, de kleuren komen heel mooi uit en het lieve plaatje heb je heel goed ingekleurd, geweldig mooi.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Joukje:-) Van harte gefeliciteerd met je kleinzoon. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart en mooi met de tekst baby wishes.
    Gr. Sinikka

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie