woensdag 20 juni 2012

Derwent & Prismas 13 - 2012

Goedenmorgen allemaal, het is weer woensdag en dus tijd voor een nieuwe challenge bij Derwent & Prismas, maar eerst de winnaar van de afgelopen challenge. De winnaar van challenge 12 is geworden:
neem even contact met ons op voor je Gast DT en prijs.

de challenge voor de komende drie weken (i.v.m. vakantietijd):
Paars, dus maak een creatie, waar de hoofdkleur paars is en waar je ook met paars inkleurt.

en het volgende kun je winnen:

de bijdrage van onze Gast DT:


De bijdrages van het DT Team:

Anja

Doen jullie weer gezellig mee. Dat kan tot uiterlijk dinsdagavond 10 juli tot 18.00 uur.
De prijs wordt uitgereikt bij min. 15 deelnemers. Je mag maar met één creatie deelnemen en linken naar je bericht en niet naar je blog.
De dag daarna beginnen we weer met een nieuwe challenge.Vul je naam en de link naar je kaart hieronder in bij Mr. Linky.

Team Derwent & Prisma's

16 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n challenge in mijn favo kleurtje; had toevallig net een kaartje klaar, dus dat kwam goed uit. Vandaar deze snelle aanmelding. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Colien van harte gefeliciteerd met de eerste plaats en je prijs.Leuke uitdaging kleur paars de voorbeelden van het DT zijn weer prachtig.zal weer een kaartje ineen gaan frutselen.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze challenge vind ik leuk want ik hou wel van paarse kaartjes en kan zo mooi allerlei designpapiertjes gaan combineren.

    groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankjewel dat ik de prijs heb gewonnen! Helaas lukt het me niet via de link om contact op te nemen... De nieuwe uitdaging is ook erg leuk, ga ik zeker weer aan mee doen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk uitdaging PAARS nou paars is mijn kaart hoor ik alleen dat er nog meer kaartjes bijkomen. Dat verdienen jullie wel met al die prachtige voorbeeldkaarten SUPER GAAF zijn ze.
    Colien van harte nog met je prijs.
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke uitdaging deze keer, werk niet zo vaak met paars, maar des te meer een uitdaging!

    groetjes Ern@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Werd net gewezen door Corrie op jullie blog en hier ben ik dan. Wat een leuke blog is dit en ben meteen volger geworden. Heb vandaag een kaartje gemaakt die helemaal aan jullie eisen voldoet, maar helaas niet met mijn derwent potloden gekleurd, dus helaas pindakaas met dat kaartje kan ik niet meedoen, maar kan natuurlijk nog wel een ander kaartje maken met mijn derwent potloden, zag dat ik nog tijd heb. Leuke challenges hebben jullie trouwens.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge en heb mijn kaartje nogmaals gemaakt (nou ja net even anders) en ingekleurd met mijn derwent potloden. Heb het linkie geplaatst.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg leuke challenge paars is zo'n mooie kleur mijn kaartje is geplaatst.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke challenge deze keer een paars kaartje is een van mijn lievelingskleuren vandaar dat ik er voor mijn doen redelijk op tijd ben.
    Dames van het team allemaal prachtige kaarten.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb net mijn linkje geplaatst; leuk om een kaart te maken in een bepaalde kleur. Paars is zo te horen een favoriete kleur; ook ik hou erg van die kleur. Heb al een aantal leuke inzendingen gezien; wens jullie dan ook veel succes met het kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige voorbeeldkaartjes zijn er gemaakt.

    groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer een leuke challenge dus een kaartje gemaakt en geplaatst bij jullie challenge.
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb de prijs vandaag ontvangen: mooie hart-spellbinders, helemaal te gek!
    Bedankt (ook Scrap & More!)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ben nog een nieuweling in de scrap- en kleurwereld. Kwam toevallig op deze site en ben er helemaal weg van. Leuk deze challenge. Ik ben er een beetje laat mee, maar toch nog wel op tijd. M'n kaart staat op het Hobbyjournaal, ik heb geen blog.

    Groetjes
    Olga

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke challenge ! Ik volg de blog al lang, maar nog nooit deelgenomen wegens tijdsgebrek ! Zo maak ik ook eens een kaart in een kleur die ik niet gewoon ben...
    Groetjes
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie