zondag 20 juni 2010

Challenge nr.: #05

Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging, challenge nr #05. Wat hebben we weer veel en prachtige inzendingen gekregen afgelopen keer, echt super en heel erg mooi gekleurd. Bedankt hiervoor allemaal! De winnaar van het prachtige Scrappakket dat aangeboden word door Kreja Teja is gewonnen door:

Nummer 12 en dat is geworden desiree. van harte Gefeliciteerd met het winnen van de schitterende prijs! Stuur snel evn je naam en adres door naar: derwents@live.nl en het komt dan zo snel mogelijk naar je toe!




Dan is het nu tijd voor Challenge nummer #05. Wat kun je winnen deze keer, een set dat bestaat uit een elektrische puntenslijper en gum. Je zou zeggen alweer maar mensen zijn over deze producten zo enthousiast, dus nog een keer iemand er mee verblijden. Deze keer is het aangeboden door Scrap & More.







Wat moet je daarvoor gaan doen: Maak een kaart en kleur een afdrukje, mag Cute zijn, een bloem of dergelijke, en kleur dat in vooral met de kleur Rood. Hieronder voorbeelden gemaakt door het team:

Angelique Thea
Ellen:

Dina:

Annemiek

Bep:

Wil je ook meedoen? Graag, je mag dan je naam en link naar je kaart hieronder invullen met Mr. Linky. Dit kun je doen tot en met zondag 4 Juli. Daarna gaan we de winnaar weer bekend maken. Heb je geen blog, dan mag je je kaart ook mailen naar: derwents@live.nl Dan zorgen wij ervoor dat het geplaatst word. Wij wensen jullie heel veel succes en zijn benieuwd naar de inzendingen!









ingezonden door Leni:


Paula:

Esthelle:

20 opmerkingen:

  1. Wow hele mooie creaties, en Desiree gefeliciteerd!
    Wat een gave prijs geven jullie weer weg :)

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. desiree, gefeliciteerd meis
    op naar de volgende challenge
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel meiden voor jullie felicitaties :D
    wat een verrassing zeg dat ik gewonnen heb leuk leuk leuk ik heb net per mail me adres gegevens gestuurd
    en deze challenge is ook weer supper zeg ik ga zeker weer me best doen :D
    en wat een mooie voorbeeld kaarten zijn er weer gemaakt door het team :D
    groetjes desirée

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ondertussen heb ik mijn bijdrage aan de challenge weer op me blog gezet :D
    fijne dag verder
    groetjes desi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten dames ! Ik ga mijn best doen !
    Gr Metsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een leuke uitdaging, hij staat genoteerd op mijn "to do"-lijstje. En ook weer een leuk prijsje wat je kunt winnen. Ik ga mijn best doen!

    Hilsen fra Norge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb mijn kaartje klaar maar kan hem niet op jullie blog hier plaatsen wat moet ik nu doen
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi cristel. Je mag je kaartje even mailen naar: derwents@live.nl dan zet ik het erop voor je!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. angelique het is toch gelukt maar daarstraks stond mr linky er niet op wegens omstandigheden stond erbij maar het ging nu wel bedankt voor de moeite
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ...voor deze challenge met de kleur rood ben ik alvast begonnen met een kerstkaart (in dit mooie zomerse weer...!)vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaartjes en wat weer een leuke Challenge
    Ik heb weer een kaartje ervoor gemaakt
    groetjes christien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt Angelique voor het plaatsen van mijn kaartje.

    Groetjes Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mijn bijdrage voor de challenge is af .
    Ik heb ze op m'n blog gezet.
    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mijn bijdrage is ook af... al ben ik niet zo tevreden, hij staat op mijn blog. Ach...veel oefenen baart kunst ;)
    Groetjes
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat mijn kaart er tussen staat ! Bedankt weer ! Groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk om te zien dat er nog meer dames zweren bij Derwents. Ik kan gewoon niet omgaan met copics. Ik heb meteen maar een kaartje gemaakt voor de challenge.

    Groetjes van Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gelukkig weer tijd gehad / gemaakt ;) voor deze challenge. Leuk om zo je derwents te gebruiken. Heb de link naar mijn blog geplaatst.
    groetjes, Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaarten hebben jullie gemaakt. Moet echt de Derwents weer te voorschijn halen, misschien volg ik wel eerst een workshop bij Angelique.
    Mooie bloglay-out, echt " Derwents"
    groet Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik hoop dat ik de volgende keer weer mee kan doen,
    het bloed begint weer te kriebelen;)
    allemaal gefeliciteerd met jullie mooie creatie's
    groetjes nonna

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie