maandag 7 juni 2010

Challenge nr #03

Een nieuwe week dus tijd voor een nieuwe challenge. Dank je wel voor alle mooie inzendingen die we afgelopen keer weer gekregen hebben. De randomreader heeft een winnaar bepaald en wel nummer 40, dat is geworden: Miriam. Van harte gefeliciteerd! Als je even je adres doormailt naar derwents@live.nl komt het zo snel mogelijk naar je toe!

De nieuwe prijs voor de challenge #03 is aangeboden door Hobbystudio Ellen. Het zijn 2 sheets met tekststempels, komen altijd goed van pas!




Wat moet je hiervoor doen: Maak een jongenskaart in de kleur GROEN.
Hieronder de voorbeelden van het Team:
Dina:

Thea:

Ellen:
gebruikte kleuren:170-190-210-530-640-700-650-660-430-400-370-310-120-650




Annemiek:

gebruikte kleuren: 120-170-180-480-510-520-530-600-650


Bep:



Angelique:




Wil je meedoen? Zet dan je naam en je link naar de kaart hieronder in de Random Reader. Dit kan tot maandag 7 Juni, dan word de winnaar bekend gemaakt! Succes allemaal!









Team Derwent



ingezonden door Carina:

23 opmerkingen:

  1. prachtige DT kaartjes!
    groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Miriam gefeliciteerd!
    Prachtige kaartjes en een hele leuke uitdaging! Ik ga zeker weer mee doen en zal dit keer mijn kaartje op tijd inleveren!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Miriam van harte gefeliciteerd!
    Wat een gave DT kaartjes zeg, en wat een leuke opdracht...!

    *Kus Patries*

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd,
    En ga zekers proberen mee te doen met deze jongens opdracht.
    GR Anja;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat hebben jullie een prachtige kaarten gemaakt ! Mijn complimenten.
    Mirjam uiteraard gefeliciteerd met winnen
    Gr Metsje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb een verassing voor jullie op mijn blog!
    Groetjes Nonna.
    http://nonnashobbystime.blogspot.com/2010/05/deze-prachtige-award-gekregen-van.html

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voila, zoals eerder gezegd al mijn deelname aan de challenge.
    Vond het best een moeilijke opdracht als je niet gewend bent een jongenskaart te maken.
    Hopelijk voldoet die.
    Groetjes Katty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie uitdaging, ik hoop dat mijn kaart voldoet aan de regels, zo niet wil ik dat graag even weten, dan kan ik nog een andere maken, jullie hebben geweldig mooie kaarten gemaakt meiden, liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi,

    ik heb ook een kaartje gemaakt voor deze challenge, vond het wel een uitdaging want ik maak eigenlijk nooit zulke kaartjes!! Maar des te leuker om te doen! Ik hoop dat ie voldoet aan jullie voorwaarden, ik dacht van wel. Anders hoor ik het graag!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb weer meegedaan hoor dames!
    Succes met het bekijken van al de kaartjes.
    Groetjes van Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi ! Ik heb zojuist mijn kaartje geplaatst voor deze challenge. Ik heb sinds een paar dagen een eigen blog ( jippie ). Het is me eindelijk gelukt ! http://scrapmommie.blogspot.com/ Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry dames, heb alleen mijn algemene naam geplaatst, hieronder de juiste. Kaartje waar ik met mee wil doen is: best friends!

    http://marleenkaartjes.blogspot.com/2010/05/best-friends.html

    Groetjes en veel plezier met bekijken!
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaarten heeft het DT er weer van gemaakt, toppie
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb genoten van het maken van mijn challenge kaartje.
    Groen is een van mijn favoriete kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk uitdaging. Vond het erg leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We vonden het erg leuk om een keer een jongenskaart te maken. Een leuke uitdaging.
    Groetjes Astrid & LarissA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Alweer challenge 3....een jongenskaart en dan ook nog in het groen...een echte 'challenge'. Leuk om weer mee te doen, vr. gr. Welmoed

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Hoi leuke challenge weer, en lieve kaarten heeft het team gemaakt, de mijne staat weer op mijn blog xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooie kaarten zijn er weer gemaakt door het team geweldig !!!!
    mijn aandeel voor de challenge staat weer op me blog
    ik heb weer met veel plezier meegedaan
    succes voor allemaal !!!
    fijne dag verder
    groetjes desirée

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het DT heeft zijn best weer gedaan!! Erg mooi allemaal. Ik vind het ook erg leuk om met de opdracht "kleuren" te werken. Da's weer eens wat anders dan een schetsblog.

    Ga zo door team!!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hmmmmmmm, ik wilde mijn kaart plaatsen voor de challenge van de jongenskaart maar ik zie dit bericht op 6 juni staan en een winnaar die bekend is, kan ik nou nog meedoen of ben ik nou heel erg kippig???

    Groetjes,

    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kunt nog gewoon meedoen hoor, dat is de uitslag van de vorige challenge. De datum 6 juni wil zeggen dat dit bericht tot die datum bovenaan blijft staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Op de valreep m'n kaartje nog geplaatst.Was weer heel leuk om te doen.
    Groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie