dinsdag 6 april 2010

De verschillende dozen

Vandaag wil ik beginnen om jullie te laten zien hoeveel verschillende dozen/blikken/kisten er te koop zijn in de Derwent Coloursoft potloden. Ik had een paar mailtjes gekregen waar mensen hierom gevraagd hebben. Je kunt ze kopen in verschillende aantallen en de meeste winkeliers verkopen ze zelfs ook los. De coloursoft heeft een zachte fluweelachtige kleurstift, met krachtige royale kleurafgifte. Bijzonder geschikt voor kleurmengingen en om laag over laag te kleuren zodat je een oneindig kleurspectrum kunt realiseren. Hieronder de verschillende aantallen:
Een blik met 12 stuks:


Een blik met 24 stuks:
een blik met 36 stuks:


Een houtenkist met 48 stuks verdeeld over 2 lade's:

En de allegrootste en meest complete kist met 72 stuks.




Ook is er de mogelijkheid om de houtenkist leeg aan te schaffen zodat je het met losse potloden aan kunt vullen. De prijzen hiervan zijn heel verschillend en ik zou je dan ook aan te raden voor je ze gaat kopen eerst de online winkels eens te gaan bekijken. De kist is bij verschillende winkeliers in de aanbieding, ik ben het nu zelfs voor 75 euro al tegen gekomen!Ik hoop dat jullie iets wijzer worden van deze informatie.
Een fijne dag allemaal!!


4 opmerkingen:

  1. hoi allemaal, ik ben helemaal weg van de derwent potloden, ik heb zelf vorig jaar de houten kist met twee lades gekregen van mijn man. ik ben er heel blij mee.
    Ik heb nog een adres waar je de derwent coloursoft potloden in een houten kist met 48 stuks kan kopen voor 49,95.

    groetjes arina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook helemaal van de Derwent, ik ben benieuwd naar wat je ons aan techniek uit gaat leggen, want ik heb het helemaal zelf moeten uitvinden. Hier in Frankrijk zijn ze niet in winkels te koop en je krijgt geen uitleg als je ze via internet koopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb ook derwent
    vindt ze erg mooi kleuren
    ik moet nog een hoop leren er mee
    en wist ook niet dat je kon mengen ook nog nooit gedaan
    dus ik hoop op deze blog een hoop bij te leren
    en leuke nieuwe dingen te ontdeken met deze potlooden
    wens je nog een fijne dag vandaag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb de derwent inktense potloden,een grote kist met 72 stuks.Nou zie ik eigenlijk alleen de soft .Is de werking het zelfde Zijn het andere kleuren,is er met de een meer mogelijk.Of zijn de inktense alleen meer intense?

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie