zondag 6 mei 2018

Schattig..

Hoi allemaal,

Vandaag is het mijn beurt om hier een kaartje te laten zien. Ik heb deze keer de leuke olifantjes van Wild Rose Studio ingekleurd met de faber castel polychromos potloden.
Voor de kaart heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. De kaart versierd met vlinders en bloemen verder heb ik ook nog het leuke parapluutje van Noor gebruikt.


De kleurnummers van de potloden die ik gebruikt heb zijn :
Olifantjes  230-231-233-234-235-131-189-169
Gras  170-174
Bloem  124-127-106
Vlinders  124-127-152

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart.
Groetjes Marja.

3 opmerkingen:

  1. Héél schattig Marja! Prachtige kaart weer.... mooi ingekleurde afbeelding en de kaart weer volgeplakt met van allerlei moois :) Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk hè, de stempels van Wild Rose?! Je kaartje is superleuk.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie