zaterdag 5 augustus 2017

Lucky dog

Hallo Blog lezer,

Zo lekker midden in de vakantie, toch leuk dat je weer een
bezoek brengt aan ons blog.
Misschien wel op een strand langs de middellandse zee,
of zit je op een terrasje in Spanje.
Of gewoon lekker in de tuin, hopelijk hebben we een mooie zomer.
Ik plan dit bericht even van te voren zodat ik vrij ben van 
blog werkzaamheden en lekker met de meiden van alles kan doen 


We lezen toch de blogs wel dus gaan we lekker door.
Deze kaart heb ik gemaakt met de hondjes van My Favorite Things,
De vorm in de kaart is ook van MFT, dit is een hele gave stans.
De wolkjes ook van MFT zijn uit wit cardstock gestansd en uit vellum.



De hondjes heb ik gekleurd met Faber Castell Polychormos
en ik heb de kleuren 179  177  235  193  270  190 189
Het grasrandje is van Taylored Expressions.

Ik hoop dat je ondanks de vakantie genoeg inspiratie heb gekregen
om toch nog wat te freubelen. 
Eeennnuuuhhhh geniet lekker van de vrije dagen


1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie