woensdag 9 augustus 2017

Lelie

Hallo Bloggertjes

Na een kleine pauze ben ik blij dat ik hier weer een post voor jullie kan laten kijken.

Ik heb al een tijdje een oude passie van mij weer opgenomen nl tekenen, als kind deed ik niets liever, maar door huisje, tuintje, baby was het naar de achtergrond verdrongen, maar sinds een klein jaar heb ik deze passie weer opgenomen.

de post van vandaag heb ik dan ook zelf getekend


Ik heb de Lelie eerst geschetst met Faber Castell HB potlood uit de 9000 art set

Daarna gekleurd met Faber Castell Polychromos

Dit zijn de kleuren

152 - 109 - 113 - 117 - 194 - 280 - 199 - 
172 - 174 - 278

Ik hoop dat jullie het een leuke post vinden.

Ik wens iedereen een hele fijne dag en voor wie nog vakantie heeft, geniet ervan.



2 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie