zaterdag 12 augustus 2017

Happy Birthday!

Goede morgen allemaal!

Vandaag heb ik een swingkaart voor jullie.
Deze heb ik gemaakt met een stans van My Favorite Things (Flop Die-Namics).
Deze is geweldig goed te combineren met de poppystempelset van Marij Rahder.


De afbeelding heb ik weer ingekleurd met mijn favoriete kleurpotloden; Faber Castell Polychromos.
Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
frame: 186-188
achtergrond: 157 (kleine dunne streepjes)
bloemenhart: 157
bloemblaadjes (vanaf het hart naar buiten): 186-127-133-136 (daarna geblend met 186)
steel en blad: 162-266-278

Het designpapier dat ik gebruikt heb is van First Edition (Wild Flower).

Hopelijk hebben jullie wat inspiratie kunnen opdoen.
Dank voor jullie trouwe bezoekjes en heel graag tot een volgende kaart.
Een heel fijne zaterdag gewenst.



1 opmerking:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie