donderdag 3 augustus 2017

Even when I'm prickly


Hallo creatieve blogger,

Voor vandaag heb ik een cactus kaart gemaakt, het is een al wat oudere stempel set van MFT maar ik heb een hoop mensen in mijn omgeving die dol zijn op cactussen dus blijf deze set veel gebruiken.
Heb het geheel gekleurd met de Aquarelpotloden van Faber-Castell en nu ik dat meer onder de knie krijg is het echt super om mee te werken.


Op het you tube kanaal van Craftliners staan video's over hoe je het best met deze aquarel potloden kan werken.

Gebruikte kleuren van de aquarel potloden van Faber-Castell zijn :

Van links naar rechts.
Cactus 1 : 166 - 172 - 174
Cactus 2 : 163 - 276 - 174
Cactus 3 : 167 - 267 - 158
Potten : 173 - 278 - 268

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en lees de reacties altijd met plezier.






3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met de cactusjes !
    Heel mooi geheel zo mooi ingekleurd .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, de tekst is geweldig!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart Wenda! Cactussen super gekleurd weer!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie