zondag 26 maart 2017

Kaart voor Rein

Hallo allemaal,
 
Jullie hebben deze maand al een aantal malen de mooie digi's van the Paper Shelter voorbij zien komen. Zij zijn deze maand de sponsor van de challenge en we mochten als DT ook met deze leuke digi's aan de slag.
 
Ik koos voor de digi "a nap in a cup"
 
 
Ik maakte een kaart voor mijn neefje Rein die binnenkort 13 jaar wordt (maar dat hadden jullie vast al aan de kaart gezien, lol)
 
Het papier is van Authentiqe en bevat echt stoer jongenspapier.
De sterren zijn gemaakt met een stans van My Favorite Things (stacking stars), het ovaal en kleine rondje heb ik uitstanst met een stans van Aurelie. De cijfers zijn van Tim Holtz.
Verder nog een touwtje en een paar nietjes om het nog wat stoerder te maken.
 
Voor de liefhebber ook nog even de kleurnummers van de gebruikte polychromos potloden van faber castell
 
huid: 132, 189, 131
broek: 246, 247, 157, 181
hoed en laarzen:  217, 193, 263, 194, 181
kop: 271, 272, 273, 274
 
Ik wens iedereen nog een fijne dag vandaag.
 

2 opmerkingen:

  1. Stoere jongenskaart Aartje! Leuk gedaan met die plastic letters!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige jongenskaart. Leuk is de digi en mooi ingekleurd.
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie