donderdag 9 februari 2017

Valentijn

Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om een creatie te laten zien.
Omdat het bijna Valentijn is heb ik een Valentijns kaartje voor jullie.


Het Design papier komt uit een al oudere Paperpad van MME- Love Me.
Deze vond ik nog in mijn voorraad bak, erg leuk om voor deze kaart te gebruiken.

Alle stansen die ik heb gebruikt zijn van Noor/Joy

Het afdrukje is van Bugaboo en heet Brat Boy- Valentines.
Deze heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft potloden.

De volgende kleuren heb ik gebruikt:
Huid- C170-C550-C180
Haar -C580-C600
Kleding-C360-C330-C350-C530 
Schoenen-C530
Hart-C130
Kado en Bloemen-C670-C200-C480-C130
Schaduw-C670

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met deze kaart!




2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige valentijnskaart is dit. Zo te zien ook echt met liefde gemaakt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende Valentijnskaart Joukje! Je zult de gelukkige ontvanger maar zijn :)!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie