zaterdag 18 februari 2017

Geniet van de kleine dingen

Vandaag is het mijn beurt weer om een kaartje te laten zien.


En na het rood, roze en hartjes geweld van de Valentijnskaarten (ik had er 20 gemaakt om naar knutselvriendinnetjes te sturen) was ik wel weer even toe aan gewoon lekker kleuren. Ik heb er alleen langer over gedaan dan ik had ingeschat. Niet dat dat erg is hoor, maar ik merk dat ik langzamerhand anders ga kleuren dan dat ik voorheen deed. Steeds meer heel veel hele dunne laagjes over elkaar.
De bloem-stempel is een brushstroke stempel van Penny Black (Passionate) en de tekst is een stempeltje van Crealies. Ik heb deze keer gestempeld op Neenah Solar White papier (80lbs) en deze met foamtape verhoogd op bruin linnen cardstock geplakt en daarna op mijn basis kaart van Neenah papier (110lbs). Ik had de bloem gestempeld met Distress Tattered Rose, waarbij ik dacht dat dit heel licht zou zijn, maar het viel donkerder uit. Daarom heb ik de bloemen maar aan deze kleur aangepast (ik wilde hem eigenlijk in Turquoise maken 😉)
Ik heb gekleurd met Faber Castell Polychromos potloden en de volgende kleuren gebruikt:

Groen: 167 + 278
Bloemen: 131 + 130 + 191 + 190
Hart van de bloeme: 183


3 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie