vrijdag 30 december 2016

Relax!


Goede morgen allemaal!

Zo aan het einde van 2016 willen we graag alle trouwe bezoekers aan ons blog heel hartelijk danken voor hun reacties op alle kaarten die er in de loop van het jaar op het blog verschenen zijn. Uiteraard bedanken we ook de trouwe deelnemers aan onze maandelijkse challenges. En last but not least ook een woord van dank aan onze sponsoren van het afgelopen jaar:
Crafty Sentiments Designs
Digital Delights
Di's Digistamps
Make It Crafty
Rick St Dennis
The Paper Shelter
 THANK YOU for being our sponsors in 2016.
Gelukkig blijven een aantal van deze sponsors ook onze challenges in 2017 sponsoren.

Deze maand is The Paper Shelter de sponsor van onze 'alles mag' challenge en daarom heb ik vandaag een kaart voor jullie met een digi van TPS - Namaste.


Namaste heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden.
Dit zijn de kleurnummers:
bruin: 178-177-175
roze: 132-189-190
blauw: 154-156-155
donkerroze: 125-133
donkergrijs: 233-235-181
Na het inkleuren heb ik de afbeelding uitgestanst met een stans van Spellbinders. Het model van de kaart heb ik met mijn Silhouette Cameo gemaakt. Het cardstock dat ik hierbij gebruikt heb is van PapiColor. Het designpapier is van Basic Grey - Euphoria en heb ik ook op maat gesneden met de Cameo.
De groene blaadjes zijn gestanst met een stans van Tattered Lace en daarna voorzien van een TODO-hotfoillaagje. Ook de vogeltjes (Taylored Expressions) hebben een TODO-hotfoillaagje gekregen; dit keer blauw. De witte twijgjes zijn gemaakt met een stans van Tattered Lace. De roosjes zijn van de Action en de bloemetjesrand is een pons van Martha Stewart.
De tekst heb ik in een tekstverwerkingsprogramma gemaakt en na het printen uitgestanst met een Spellbindersstans. De buitenranden van de beide Spellbindersstansen heb ik na het uitstansen van de afbeelding en de tekst overgetrokken op effen designpapier (Euphoria), met de hand uitgeknipt en vervolgens achter de afbeelding en de tekst geplakt.
Verder heb ik de kaart afgewerkt met wat plakparels van ScrapBerry's.

De winnaar ontvangt een waardebon van maar liefst $10; te besteden in de webshop van The Paper Shelter
Jullie kunnen nog meedoen tot en met 7 januari a.s.

Rest mij jullie een fijne én veilige jaarwisseling te wensen en voor 2017:
gezondheid-geluk-voorspoed
en uiteraard
veel creativiteit.
Graag tot in het nieuwe jaar.

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart Angela en dat 2017 maar een relaxt jaar mag worden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie