dinsdag 6 december 2016

Kaars

Vandaag mag ik jullie weer een kaart laten zien.
Hopelijk krijgen jullie inspiratie en zin om óók weer lekker met je potloden aan de gang te gaan.


Deze digitale stempel komt uit de Tied Up With String Set van Beccy's Place.
Ik heb de kaars uitgeprint, gekleurd met potloden en daarna uitgeknipt.

Met Te Gekke Krijtjes heb ik op een wit vierkant een achtergrond gekleurd.

Met mijn scorebord heb ik rondom een lijntje getrokken.
In de hoeken een paar paarse steentjes geplakt.
De kaars met foamtape verhoogd opgeplakt.
Het kaartje gemat op een iets groter wit vierkant en daarna op een zwarte basiskaart geplakt.


Faber-Castell Polychromos kleuren:

takje/groen 168, 171, 266
vlam/geel 102, 105
oranje 111
bruin 180
kaars paars 120, 136, 141, 249
roze 129, 194

Heb je vandaag even tijd om lekker te kleuren?
Doe dan nog gauw mee met onze challenge: Kerst!
Je kunt nog t/m morgen meedoen, hier lees je meer info en kun je je kaartje linken.

groetjes en houdoe,






3 opmerkingen:

  1. Wat een kleurenpracht! Heel mooi gekleurd en super hoe je de sfeer schept met je achtergrond!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Petra wat heb je de kaars weer prachtig ingekleurd! Ook je achtergrond is weer helemaal geweldig! Kortom een schitterende kaart! Top!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die ziet er weer prachtig uit Petra !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie