maandag 24 oktober 2016

Sophia!


Goede morgen allemaal!

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik voor Lydia's jongste dochtertje Sophia gemaakt heb.
Deze maand is Sophia alweer 4 geworden en is voor haar (en voor Lydia) een nieuw tijdperk aangebroken.
En daar hoort natuurlijk een vrolijke verjaardagskaart bij!


Ik heb (met toestemming van de tekenaars) een Bugaboo digi (ballonnen) en twee digi's van Crafty Sentiments Designs (de meisjes) gemaskerd; dit is bij deze digi's niet moeilijk, omdat het allemaal PNG bestanden zijn en die 'plak' je zo over elkaar.
De afbeelding heb ik weer ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden. Na het inkleuren heb ik de afbeelding uitgestanst met een stans van Crealies. Daarna een maat groter gepakt en deze gebruikt om designpapier te stansen en deze achter de afbeelding te plakken.
Dit heb ik ook met de tekst gedaan. De letters komen uit een stempelset van de HEMA. Alle sterren en het cijfer 4 heb ik eerst uitgestanst op glad wit cardstock en daarna voorzien van een rode hotfoillaag met behulp van de TODO. Ook voor het stansen heb ik de TODO gebruikt.
Het designpapier komt uit een oude paperpad van Basic Grey - Sugar Rush.

Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
huid: 132-189-131
haar: rechts: 106-111-113-126-127-263
links: 146-120-247-181
ballonnen: 168(groen)-120(blauw)-111-113(oranje)-126(rood)-102-106(geel)
blouse: 120
tuinbroek: 168
schoenen: 126-181
tuniek: 113-126-168
broek: 126
schoenen: 113

Ik hoop dat ik jullie met deze kaart heb kunnen inspireren om mee te doen aan onze lopende challenge
Er kan nog ingezonden worden tot en met 7 november a.s.

Dat was het voorlopig weer.
Wellicht hadden jullie vandaag een blogpost van Brenda verwacht.
Helaas moeten we het in verband met familie-omstandigheden voorlopig zonder Brenda doen. 
Wij wensen Brenda vanaf deze plek heel veel sterkte.


4 opmerkingen:

  1. Een prachtige verjaadags kaart heb je gemaakt Angela!

    Lieve groetjes Joukje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart, heel vrolijken feestelijk
    Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart.Leuk dat je twee digi's hebt gemaskerd.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke vrolijke kinderkaart. Geweldig Angela.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie