vrijdag 8 juli 2016

Uilen

Hoi! Het komende half jaar mag ik het Design Team van Kleuren met Potloden komen versterken.
Leuk hè?!

Hier is mijn allereerste kaartje voor dit blog:


Dit is een voorgesneden kaartje wat ik ooit eens bij de Action vond.
De achterkant heb ik beplakt met designpapier uit een blok van Studio Light.
Het papier voor het roze en de 2 groene vierkanten komt uit mijn restjesbak.

Op de voorkant heb ik een digi uit de Owlet Set van Beccy's Place gebruikt.
Deze is ingekleurd, uiteraard (!), met potloden.


Faber Castell Polychromos kleuren:
roze 125, 129, 131
groen 167, 168, 171, 174
paars 133, 136, 194


Langs de rand heb ik met Versafine Onyx Black een tekst van Noor!Design gestempeld.
Langs de hoekjes hier en daar een paar kleine hobbydotjes geplakt. 


Wat een schatjes zijn het hè?!



6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Petra. Heel leuk zijn de uitjes!
    Groetjes Ina.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Petra, super met de kleuren die terug komen in de uitltjes.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb die setjes van de action ook nog liggen maar nog niet gebruikt. Ze zijn wel erg leuk hoor als ik het zo bij jou zie. En de uiltjes zijn leuk!!!!!! Wat een mooie kleyren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat leuk trouwens dat je als gastdesigner een half jaar aan de slag mag. Super!
    Gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende binnenkomer Petra. Gave stempel heb je gebruikt!!!
    Verrassende kleurencombinatie; top gedaan!!
    Vind het super dat je ook een foto van de gebruikte kleurpotloden maakt.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is gorgeous Petra, I love the step design. The colour combination is fabulous and you did a wonderful job of selecting the colours from the background paper, it works perfectly! I also like the way you added the sentiment along the side of the card. Great job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie