dinsdag 12 juli 2016

Tulpen uit ....

Goedemorgen dames,

Vandaag heb ik voor jullie mijn eerste bijdrage voor dit blog (en dat is best wel spannend)


Ik had nog een achtergrondje liggen van mijn Ecoline "experiment", dus dat kon ik mooi voor deze kaart gebruiken. Bovenop het achtergrondje heb ik de mooie tulpenstempel van Power Poppy gestempeld.
Ik ben gaan kleuren met de Derwent Inktense potloden, maar omdat ik Copic papier heb gebruikt voor de achtergrond heb ik er geen water bij gebruikt. Copic papier en water vinden elkaar namelijk niet zo aardig. Maar ook zonder water kleuren de Inktense potloden heerlijk en kun je ze mooi met elkaar blenden.
De tekststempel is van Different Colors en die heb ik gestempeld met Versafine Smokey Grey (omdat ik zwart te hard vond). De druppeltjes zijn gemaakt met Nuvo Crystal Drops.
Verder zit er tussen de oranje laag en de basiskaart foamtape om de kaart wat diepte te geven.

De gebruikte kleuren van de Derwent Inktense potloden zijn:

Groen: 1530 + 1540 + 1600 + 2300
Oranje/rood: 0230 + 0400 + 0300


6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Janette en wat zijn de tulpen geweldig mooi ingekleurd! Top!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaart Janette.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige kaart geworden Janette met een super mooie achtergrond.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Janette, heel mooi gedaan.

    Hugs Wenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart Janette.
    Moet toch ook eens aan de gang met blenden zonder water of terpetine.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie