woensdag 6 juli 2016

Surfing by to say HI...

Goede morgen allemaal!

Begin juni was ik bij onze jongste dochter in Haarlem. Zo eens in de 2 maand gun ik mezelf dit uitje *grijns*. Een vast onderdeel is dan een strandwandeling in Zandvoort. De afgelopen keer was het prachtig weer en er waren ontzettend veel mensen aan het surfen.... wat is dat een gaaf gezicht om te zien.
Toen ik tijdens één mijn (spaarzame) opruim buien deze stempel van The Greeting Farm weer tegenkwam, kon ik het niet laten deze surfer te gebruiken voor een kaart voor onze jongste dochter.


Onze surfende vriend heb ik ingekleurd met Faber Castell kleurpotloden.
Voor de liefhebber hier de kleurnummers:
- haar: 186-283-199
- huid: 189-190-188
-zwembroek: 185-183 165-278
- surfplank: 247-219

Het designpapier dat ik gebruikt heb is van Authentique - Freedom. 
De twee grote rechthoekige vlakken zijn gestanst met de Stitched Rectangle Set van Cottage Cutz. Daarvoor heb ik de grootste en de op één na grootste stans gebruikt.
De cirkel is gestanst met de grootste stans uit de Stitches Circle Set van Cottage Cutz.
De tekst heb ik gemaakt in LibreOfficeWriter en uitgestanst met een mini-nesting die van Aurelie. 
De golven zijn gemaakt met de stans Wave Border van Cottage Cutz.
Voor de afwerking een paar kleine bloemetjes tussen de golven en de surfplank en klaar is de kaart.

Gezellig dat jullie langsgeweest zijn.....
Denken jullie nog aan onze lopende challenge? Inzenden kan nog tot en met morgenavond!

Allemaal een heel fijne dag gewenst en graag tot een volgende keer.

2 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart Angela en leuk zo'n uitje naar je dochter. Zijn de leukste momenten toch?

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige leuke kaart Angela en wat is dat haar mooi gekleurd.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie