zaterdag 30 juli 2016

Roses

Hallo Allemaal

Vandaag een kaartje van mij,

Ik heb nog een paar verjaardagsfeestjes in het vooruitzicht, dus dan maar snel een paar verjaardagskaartjes maken, want ik zat bijna door mijn voorraad heen

Voor dit kaartje heb ik gekozen voor de Rozen van Impression Obsession, het zijn mooie open bloemen


Ik heb gekleurd met Faber Castell Polychoromos
Dit zijn de nummers

170 - 172 - 174 - 278 
103 + 189 - 191 - 217 - 133

Groetjes

PS denken jullie ook nog aan onze challenge er is weer wat leuks te winnen



5 opmerkingen:

  1. Een hele mooi ingekleurde kaart Nadia. Deze heeft niets méér nodig vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Nadia!
    Prachtig ingkleurd!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en wat een mooie stempel heb je ervoor gebruikt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Nadia!
    Groetjes,Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie