dinsdag 26 juli 2016

Hip Hip Hooray!

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik, Aartje, jullie voorzien van wat inspiratie. 

Jongens en mannenkaarten vinden de meesten van jullie moeilijk om te maken. En ook ik vind het niet altijd makkelijk om hier iets van te maken waar ik achteraf blij mee ben. Omdat deze maand de challenge-opdracht jongens/mannenkaarten is heb ik me er toch ook maar aan gewaagd. Ik heb gekozen voor vrolijk groen en blauw. (Mijn 13- jarige zoon zou zeggen dat dat niet stoer is, want dan moet je zwart gebruiken!)

De stempel die ik gebruikt heb is een rubberstempel van Kenny K en deze heet Victory Kid. Ik vind deze zo leuk voor verjaardagen. Het is net of hij heel hard zijn armen in lucht gooit en hoera roept.


Het papier is al wat ouder en is van Avec, de sterren zijn gestanst met een stans van My Favorite Things. De 2 ovalen heb ik gestanst met een stans van Aurelie. De tekststempel is van EchoPark. De kleine gestempelde sterren komen van een clearstempelset van Kenny K.

Ik heb de stempel gekleurd met mijn faber castel polychromos potloden.
De gebruikte kleuren zijn:
Huid: 132,189
Tong: 223
Groen: 171,168,167
Blauw: 151,246,157

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om ook je potloden te pakken (maakt niet uit welk merk!) en mee te doen met onze challenge.

6 opmerkingen:

  1. Tja, of hij nou stoer is of niet, ik vind hem superleuk!
    Mooi gekleurd hoor, complimenten.
    En nog een vraagje: hoevaak mag je bij jullie meedoen?

    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien niet voor iedereen stoer genoeg, maar in ieder geval wél een ontzettend leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Aartje,

    Ik vind het een super leuke kaart geworden. Met zo'n puber in huis kan het soms knap lastig zijn. Vandaag is dit mooi en leuk en de volgende dag weer wat anders.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart. Leuke stoere stempel en mooi ingekleurd!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuke kaart Aartje, ik vind hem stoer.

    groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie