donderdag 28 juli 2016

Flowers


Goedemorgen allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.

 Deze keer een bloemen kaart
Bloemen horen zó bij de zomer, ook onze tuin staat volop in bloei.
Zo móói.... het is echt genieten!


Ik heb de Digi van Bestie's ingekleurd met
 Derwent Coloursoft Potloden.
Jammer genoeg heb ik geen kleurnummers voor jullie deze keer!
Had alles opgeschreven, maar het briefje ben ik kwijt.
Sorry daarvoor!

Het Design Papier is een Paperpad van Joy- Good Old Days
De stansen zijn van: Noor/ Joy en Creative Expressions

Samen met nog wat bloemen uit mijn voorraad bak
 is het kaartje wel af vind ik zelf!

Ik hoop dat jullie het kaartje ook leuk vinden, en weer wat inspiratie hebben opgedaan.

Denken jullie nog aan de lopende Challenge?
Meedoen kan tot 7 augustus 23.55 uur






6 opmerkingen:

Dankjewel voor het achterlaten van een reactie